Verzending

Levertijd & verzendkosten
Ik doe mijn best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00 zijn betaald met IDeal, worden in principe nog diezelfde dag op het postkantoor afgegeven. Niet altijd lukt dit, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Hiervan houd ik u uiteraard op de hoogte.


Ik verzend een bestelling niet in delen als producten een verschillende levertijd hebben. Je bestelling wordt pas verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij een of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval word u hierover geïnformeerd.

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Deze levertijd houd in dat ik zorg dat de producten binnen deze termijn worden aangeboden bij PostNL. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.


De vermelde prijzen op de webshop zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen:
€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen. Hierbij ben ik geheel afhankelijk van PostNL. In overleg kan je bestelling ook afgehaald worden. Stuur hiervoor even een mailtje.

PostNL - brievenbuspakket
Indien ik het pakket verzend met een PostNL brievenbuspakket dan ontvangt u geen Track & Trace code, maar de melding dat ik uw pakket verzonden hebben met PostNL brievenbuspakket en deze via de brievenbus bij u bezorgd zal worden. Indien ik uw bestelling als brievenbuspakket versturen, dan geldt in principe ook dat uw pakket de volgende dag bezorgd wordt. De meeste producten op voerpuzzels.nl passen niet in een brievenbuspakket en zullen dus als pakketpost bezorgd worden. 

Heeft u een verkeerd bezorgadres doorgegeven!?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor u te wijzigen. U blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de goede verzendgegevens.

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet is wat u er van verwachtte of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het wettelijk recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met mij opnemen via marieke@voerpuzzels.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Product ruilen?
Wil u een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via marieke@voerpuzzels.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.


Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan mag ik deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt.